Wikia

Memory Alpha

When the Bough Breaks

Dyskusja0
979stron na
tej wiki

USS Enterprise przypadkowo odkrywa Aldeę, planetę z zaawanowansowaną technologią, która jest zdolna wytworzyć każdą potrzebną lub chcianą rzecz, którą osoba zapragnie. Chociaż Aldea ukrywa się przed wszechświatem za pomocą zaawansowanej osłony, wkrótce wychodzi na jaw, że odkrycie nie było przypadkowe. Po stracie zdolności do reprodukcji, Aldeanie porywają kilkoro dzieci z Enterprise, wraz z Wesleyem, aby uwiecznić swoją rasę.

Kiedy negocjacje kończą się fiaskiem, Picard usiłuje znaleźć metodę na przekroczenie osłon planety, a dr Crusher studiuje przyczynę sterylności Aldean. Tymczasem Wesley znajduje klucz Wystarczająco długo wcześniej, dr Crusher odkrywa, że Aldeanie cierpią z powodu trującej radiacji powodowanej przez osłony nad ich głowami. Jak się okazuje, osłona osłabiła także atmosferę planety. Picard i dr Crusher informują aldeańskich przywódców o tym odkryciu i proszą o wypuszczenie dzieci. Kiedy Aldeanie godzą się, Picard naprawia atmosferę z pomocą USS Enterprise. W tym czasie Crusher daje umierającej rasie lekarstwo, które ich ocali.

Więcej od Wikii

Losowa wiki