Wikia

Memory Alpha

Ruwon

Dyskusja0
972strony na
tej wiki
Ruwon

Ruwon.

Ruwon był romulańskim dyplomatą, reprezentującym Imperium Romulańskie w późnym XXIV wieku.

W 2371 roku razem z Kariną przybył na Deep Space 9, by odebrać informacje, zebrane przez wywiad Gwiezdnej Floty o Dominium. Wymiana danych była częścią umowy, jaka została zawarta między Federacją, a Romulanami wcześniej, w tym samym roku. Romulanie zainstalowali urządzenie maskujące na USS Defiant, by mógł przemierzać bezpiecznie obcą przestrzeń i dokonać pierwszego kontaktu z Założycielami. Jednocześnie w pobliżu stacji znajdował się zakamuflowany warbird.

Ruwon i Karina nie byli zachwyceni informacjami, które im przedstawiono. Ruwon powiedział Benjaminowi Sisko i major Kirze, że Romulanie uważają Dominium za największe zagrożenie dla Kwadrantu Alfa w tym stuleciu. Był również podejrzliwy wobec Odo nie widząc różnicy pomiędzy Zmiennymi, a Założycielami.

Osobliwość kwantowa z ukrytego okrętu, wysłała Milesa O'Briena w przyszłość, gdzie zobaczył zniszczenie stacji i bajorańskiego korytarza podprzestrzennego przez warbirda.

Kiedy O'Brien dostarczył dowód na istnienie wrogiego okrętu, Sisko usunął obu Romulan ze stacji. (DS9: „Visionary”)

W postać Ruwona wcielił się Jack Shearer. Najprawdopodobniej zdemaskowanie romulańskiego planu zniszczenia korytarza i stacji, doprowadziło do tego, by urządzenie maskujące pozostało na okręcie Federacji.

Więcej od Wikii

Losowa wiki