Wikia

Memory Alpha

Maloni

Dyskusja0
972strony na
tej wiki

Malonowie są humanoidalna rasą zamieszkującą planetę Maron Prime w Kwadrancie Delta. Są rasą, dla której najważniejsza jest ekonomia. Po raz pierwszy USS Voyager styka się z nimi w 2375 roku.

Biologia Edytuj

Emck

Controller Emck, Maloński mężczyzna

Plik:Malonscript2.GIF

Charakterystyczną cechą Malonów są ich szerokie nosy z wyraźnie oddzielonymi dziurkami umieszczonymi po bokach nozdrzy.Ich skóra jest żółtawobrązowa. Czoła posiadają niewielkie wystające grzbiety wyglądające identycznie u wszystkich Malonów. Brązowe włosy u młodych osobników są grube i falujące. W miarę starzenia się, podobnie jak u ludzi, ich owłosienie staje się słabsze i łysieją. Włosy Malonów wyrastają ze środkowej części głów i opadają na boki układając się w podobny sposób jak grzebienie. Trudniący się złomowaniem statków na kosmicznych pustyniach często mają skórę pokrytą wrzodami wywołanymi przez promieniowanie theta. Aby przeciwdziałać degeneracji skóry i leczyć powstałe rany stosują zastrzyki z mieszaniny różnych analeptyków, jednak nie zapobiega to powstawaniu blizn.

Technologia Edytuj

Malonowie nie mają technicznie zaawansowanych okrętów. Ich głównym zajęciem jest odzysk i sprzedaż części ze złomowanych okrętów. Jest to niebezpieczna praca ze względu na promieniowanie theta wydzielane przez uszkodzone jednostki napędowe. Większość ich statków jest zbudowana z odzyskanych elementów z innych jednostek. Maloni podróżują po kwadrancie w poszukiwaniu odludnych terenów, które można przeznaczyć na złomowiska. Uważają się za ekspertów w zakresie złomowania i recyklingu.

Więcej od Wikii

Losowa wiki