Wikia

Memory Alpha

Keeve Falor

Dyskusja0
969stron na
tej wiki
Keeve falor

Keeve Falor.

Keeve Falor był szanowanym Bajoraninem, który mieszkał w obozie dla uchodźców na planecie Valo II w 2368 roku.

Kiedy USS Enterprise-D badał komórki terrorystów w systemie Valo, rozważano, by spotkać się z przypuszczalnie wpływowym Bajoraninem zwanym Jas Holza,z którym kiedyś Beverly Crusher zatańczyła. Ro Laren uprzedziła, że najprawdopodobniej Jaz Holza ma niewielką wiedzę o aktualnej aktywności bajorańskiej w sektorze. Zamiast niego poleciła: "Znajdźcie osobę imieniem Keeve Falor. Nie posiada żadnego dyplomatycznego doświadczenia i z pewnością nie zaprosi was do tańca."

Keeve spotkał się z kapitanem Jean-Luc Picardem na planecie. Powitał także Ro, którą poznał, lecz nie był zbyt entuzjastycznie do niej nastawiony. Gdy Picard poprosił o pomoc w odnalezieniu Orty, Keeve odmówił współpracy oraz przeprosił za to, że federacyjne posterunki zostały zaatakowane. Uważał, że ataki na Federację były złym pomysłem. Wyjaśnił, że Federacją nic złego nie zrobiła, jednakże przypomniał im, że byli bierni i obserwowali, gdy niszczono bajorańską kulturę i torturowano rodaków, w imię nie ingerowania w wewnętrzne sprawy Kardasjan.

Kiedy Picard przypomniał, że oferuje pomoc dla uchodźców na Valo, Keeve odpowiedział, że gdyby wiedzieli, że otrzymają pomoc, to zaatakowaliby znacznie wcześniej. Po tym jak Ro zganiła Keeve'a, a kapitan obiecał dużą pomoc humanitarną dla mieszkańców obozu, bez względu na to, czy Falor zacznie współpracować czy nie. Następnego dnia Bajoranin skontaktował się z Enterprise-D, podając współrzędne miejsca spotkania z Ortą, które miało się odbyć na trzecim księżycu planety Valo I (patrz: nienazwane księżyce). (TNG: „Ensign Ro”)

W rolę Keeve'a Falora wcielił się Scott Marlowe. W scenariuszu został opisany jako: "mężczyzna w okolicy czterdziestu lat, dumny, uczciwy, otwarty. Jak wszyscy Bajoranie prosto ubrany i noszący kilka srebrnych kolczyków w obu uszach".

Więcej od Wikii

Losowa wiki