Wikia

Memory Alpha

Alexander Rozhenko

Dyskusja0
972strony na
tej wiki
127

Alexander na pokładzie IKS Rottarran

IMIĘ I NAZWISKO: Alexander Rozhenko

RASA: 1/4 Człowiek, 3/4 Klingon

WZROST: ok.1,73 m (5’8’’)

KOLOR OCZU Brąz

DATA URODZENIA:43 dzień Mak'tag Data gwiezdna 43205 (2366)

RODZICE:Worf i K'Ehleyr

DALSZA RODZINA: Sergiej i Helena Rozhenko(Przybrani dziadkowie)

Alexander jest synem Worfa i K'Ehleyr.Piewrwszy raz pojawił się w epizodzie (TNG: „Reunion”). Wtedy też po raz pierwszy spotkał swojego ojca. Worf początkowo nie chciał się zgodzić na uznanie go za swojego syna ponieważ nie chciał aby Alexander stał się "kolejnym zdrajcą z rodziny zdrajców" , dziedzicząc hańbę po ojcu. Jednak śmierć K'Ehleyr, zamordowanej przez Durasa, powoduje, że Worf zostaje jedynym opiekunem chłopca. Ponieważ nie może zapewnić mu należytej uwagi oraz opieki, postanawia wysłać go do swoich przybranych rodziców , na Ziemię. W "New Ground ", sezon później, Helena Rozhenko słada wizytę Worfowi na Enterprise, zabierając Alexandra ze sobą. Wyjaśnia, że chłopiec potrzebuje opieki ojca , a ona i Sergey, jako dziadkowie, nie mogą mu go zastąpić. Worf zapisuje go do szkoły i od pierwszych zajęc jest zszokowany tym, co słyszy od nauczycielki.Opowiada synowi legendę o Kahlessie i Molorze i jest przekonany, że problem kłamstwa zniknął(Chłopak obiecał poprawę).Jednak próba kradzieży modelu jaszczurki oraz dalsze kłamstwa temu przeczą. Worf stwierdza, że nie sprawdza się jako ojciec i oznajmia synowi, że wyśle go do Klingońskiej szkoły, gdzie "Nauczą go, co to znaczy być Klingonem ".Rozmowa z Troi uświadamia mu, że Alexander zachowuje się w taki sposób ponieważ czuje się porzucony zarówno przez matkę jak i przez ojca oraz chce zwrócić na siebie uwagę ojca. Worf i Riker ratują chłopca z palącego się biolabolatorium , a Worf zgadza się, by jego syn pozostał na Enterprise co mogłoby być dla niego "większym wyzwaniem niż Klingońska szkoła ".

To jest jedynie zalążek artykułu. Pomóż Memory Alpha rozszerzając go.

Więcej od Wikii

Losowa wiki